سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه تغذیه ماه اول بارداری برای پسر شدن طبق جدیدترین تحقیقات ر

اگر داشتن پسر براتون خیلی مهمه میتونید با داشتن یک رژیم غذایی اصولی که توسط متخصصان توصیه می شود جنسیت فرزندتان را تعیین کنید. البته رعایت این رژیم دقت زیادی را می خواد و لازمه که والدین این رژیم را همراه با جزئیات کاملش و بدون هیچ تغییری در برنامه غذایی خود داشته باشند. در ادامه با برنامه تغذیه ماه اول بارداری برای پسر شدن آشنا می شوید.

رÚ?Û?Ù?-غذاÛ?Û?-براÛ?-پسر-دار-شدÙ?

هر جند داشتن پسر در زمان گذشته به دلیل نوع شغل و حرفه ای که مردم داشتند (کشاورزی و دامداری) ضرورت زیادی داشت اما هنوز هم خانواده های زیادی هستند که این سنت در آنها باقی مانده و به داشتن فرزند پسر علاقه بیشتری دارند. برخی خانواده های دیگر نیز بدلیل اینکه فرزند اول آنها دختر است یا بیشتر از یک فرزند دختر دارند و می خواهند فرزند آخر آنها پسر باشد. خوشبختانه برای اینگونه خانواده ها راهکارهایی وجود دارد تا به خواسته خود برسند. داشتن رژیم غذایی مناسب برای پسر دار شدن یکی از این راه حل هاست که هر دو والد باید آنها را رعایت کنند. البته این رژیم غذایی از شروع بارداری آغاز نمی شود و والدین باید از دو – سه ماه قبل از بارداری حواسشان به نوع تغذیه ای که دارند باشد.

خوراکی های مؤثر برای پسردار شدن:

برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف کلسیم محدود گردد. مواد غذایی زیر توصیه می شود:
مرکبات- زردآلو- آناناس- موز- هلو- گلابی- سیب- گوجه سبز- آلو- خیار- خرما- گیلاس- تمشک- توت فرنگی- انجیر- خربزه- آب میوه و سبزی- حبوبات- کنگرفرنگی- گوجه فرنگی- پیاز- چغندر قرمز- زیتون- قارچ- کلم- ذرت- نخودسبز- سیب زمینی- سبوس- گندم- شاه بلوط- تره شاهی- کنسرو ماهی- ژامبون- کره- ماء الشعیر- کلوچه- نوشابه گازدار- نقل- قهوه- چای- مایونز.

اسیدی بودن بدن عامل از بین رفتن سلول های جنسی ایجاد کننده فرزند پسر بوده بنابراین یک رژیم غذایی قلیایی از چند هفته قبل لقاح بسیار موثر است. تداوم مصرف سدیم و پتاسیم برای خانم ها و کاهش میزان کلسیم و منیزیم برای کسانی که تمایل پسردار شدن دارند مفید بوده و شانس تشکیل جنین پسر را چندین برابر می کند. به دلیل اینکه فرزندان پسر از نظر فیزیکی قوی تر از پسران هستند به همین دلیل مادران باید مواد غذایی مغذی و با انرژی بالا مصرف کرده تا سیستم ایمنی و عملکرد هورمونی آن ها قوی تر شود.خانم های ضعیف و با میزان انرژی پایین کمتر شانس پسردارشدن دارند.

...

اطلاعات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

برنامه تغذیه ماه اول بارداری برای پسر شدن طبق جدیدترین تحقیقات روز